Depozycjonowanie stron internetowych

         Depozycjonowanie stron internetowych,Depozycjonowanie, negatzwne seo,Wykrycie depozycjonowania   Depozycjonowanie stron internetowych jest jak najbardziej możliwe. W dużym skrócie można powiedzieć, że są to działania niezgodne ze wskazówkami Google i przyczyniające się do nałożenia na stronę filtru. Niestety negatywne SEO jest raczej trudne do wykrycia, a przy tym dość szybko doprowadza do obalenia pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania.

Negatywne SEO

Jednakże znaczenie negatywnego SEO jest dość często przeceniane. Zjawisko dotyczy zaledwie niewielkiej ilości stron, ponieważ naprawdę mało osób zajmuje się tego rodzaju działalnością. Ponadto depozycjonowanie jest opłacalne tylko w przypadku konkurencyjnych fraz, z którymi wiążą się naprawdę duże pieniądze. Jak zatem widać raczej niewiele serwisów narażonych jest na takie działania, tym bardziej że depozycjonowanie jest nie tylko nieetyczne, ale i niezgodne z obowiązującym prawem.

Niemniej zdarza się, że strona jest depozycjonowana, dlatego warto wiedzieć jak można to zrobić. Oto najbardziej rozpowszechnione praktyki, stosowane w celu zrobienia negatywnego SEO:

–        przekierowania 301,
–        indeksowanie podstron niskiej jakości, duplikatów oraz modyfikacje treści,
–        nadmierne obciążanie serwera w celu spowolnienia jego pracy,
–        przeprowadzanie ataków poprzez dziury w skryptach,
–        linkowane na słowa kluczowe związane z powszechnie zakazanymi tematami, np. narkotyki,
–        publikacja spamu na stronie,
–        zaniżanie bounce rate i czasu na stronie,
–        zdejmowanie linków z mocnych stron,
–        fałszywe sygnały społecznościowe dla danej domeny.

Oczywiście istnieją także inne metody, ale wystarczą te wymienione, aby znaczenie obniżyć pozycję serwisu w wyszukiwarkach.

Czy można ochronić się przed depozycjonowaniem?

Oto kilka porad, dzięki którym uniknięcie negatywnego SEO jest jak najbardziej możliwe:

–        wartościowa treść serwisu,
–        racjonalna optymalizacja,
–        stosowanie jedynie wartościowych linków,
–        zoptymalizowana szybkość strony,
–        zabezpieczone oraz poprawione luki i błędy w CMS,
–        szybkie indeksowanie nowych treści,
–        wyczyszczony spam oraz zabezpieczone formularze,
–        zabezpieczony i szybki serwer,
–        zablokowane useragenty i zbędne hosty,
–        domena powinna być wiarygodna, czyli podłączona do GA i GWT.

Warto również zadbać o autorytet, np. poprzez integrację serwisu z Facebook czy Google+.  Ponadto wszelkie interakcje w social media powinny być prawdziwe, dlatego nie zaszkodzi zintegrować domenę z profilami.

    Wykrycie depozycjonowania nie jest proste, ponieważ trzeba przeprowadzić dokładną analizę backlinków strony. Wiąże się to ze żmudną i długa pracą, dlatego najlepszą obroną jest dobrze skonstruowany serwis.

darmowa wycena, strony internetowe, bannery reklamowe, wizytówki, ulotki, sklepy internetowe, litery przestrzenne

Depozycjonowanie stron internetowych
4.67 (93.33%) 6 votes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *